Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, May 17, 2010

dapat award :-)


huhu..first time saya dpt award dari kwn blogger dlm blog nih.rasa terharu pun ada.thanks to mama wawa sbb sudi kasik award nih kat saya.bila dh dpt award ni,haruslah ada protokol kena ikut.


1) copy award kat blog
done

2) buat ucapan kepada si pemberi award dgn penuh perasaan sekali
okay,first and foremost,saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada mama wawa a.k.a puteri hannan sbb sudi bagi award nih kat saya.walaupun kita tak pernah bersua muka,tapi rasa macam dh lama jer kenal.ecehh..:p.tapi mmg saya nak ucapkan terima kasihlah sbb awak sudi jadik follower saya.and lastly,semoga awak selamat lahirkan second junior awak tak lama lagi.

3)apa yg bermain difikiran korang sekarang nih
of courselah kalau boleh nak balik cepat2 jumpa bucuk saya yg makin byk akal tuh.huhu..

4)apa nama samaran korang?
ermm..saya takder nama samaran.biasanya kat umah org panggil ct jer..kalau anak buah panggil auntie ct (sebelah saya) dan mak ngah (sebelah hubby).kalau dikalangan my friends org panggil mariam jer.

5)berikan 3 org yg korang sayang
mak,hubby and my princess eryn

6)panggilan utk si dia
sayang

7)hadiah yg korang impikan dari seseorang yg istimewa
ermm..byk gak..antaranya duit,rumah,kereta,jewellery blablabla..eceh rasa cam pisau cukur lak..;p

8)blog yg korang suka visit
blog yg saya dh listkan dlm 'this is what i read'

9)Tag award kepada 15 org yg korang nak tag
actually tak byk kwn blog.yg ado pun kwn2 opis.

dan yg lain2 yg sudi baca kat blog hamba yg tak seberapa nih,silalah ambik yer..
ok,chaoosss...



1 comment:

Ibu Ilyanie(s) said...

same-same n same-same le kita bagi membagi award peh ni ek... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails