Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 1, 2010

double birthday

hmm..ni nak cite sket last sunday aku pergi rumah my sis kat villawangsamas.she's celebrating her birthday together wit her luvly daughter Lara Aleesya.bestkan bila dapat tarikh sama ngn anak.nak celebrate pun sonang,sekali harung jer.jimat belanja.huhu..jimat2 pun,mcm tak jimat jugak kut.mana tak nyer..cake pun asing2,dengan tempah catering lagi,deco lagi..my sis nih mana nak main syer2 ngn org.hehe..jgn marah ek thalia.gurau gitew.punyalah ramai kwn akak aku nih sampai aku sebagai keluarga tuan umah malu nak amek makanan.dok terperap dalam bilik jer layan si kecik aku nih main mainan cousin die.buleh gitu??;p.and hadiah of courselah byk nak mampus dapat.sampai aku segan sebabnye hadiah kitorang yg paling kecik.tak byk dapat snap sebab eryn ngamuk nak tido..papepun laynzzz..





the birthday gal.comel kan?tgh terpinga jap sbb ramai amik gambar dia.aku suka tgk dress dia nih.cun woo..





the duo.sama tak?





posing dulu sebelum potong kek.(gambar tgh potong kek tak sempat snap)..





eryn yg terujer dapat main belon.atas katil pun jadik..





this is my younger bro Ismail @ uncle Is.ceh,perasan uncle..





this is my younger sis.paling bongsu.nama dia norsyahirah.tapi dia suh panggil die eira cun.chaitt!!





this cake belongs to Lara.cantik kan?besar bagap kek nih.






ni lak Thalia punyer.kan dh kata kek ada 2.;p






the bunting..





sume budak2 suker giler ngn belon yg leh melekap kat ceiling nih.mmg saje wat fesyen mcm nih.baru meriah.






Lastly as usual gambar aku mesti ada.asyik snap gambar org jer..hehe..

ok, tu jerlah kut..continue with the next entry..adiosss..






1 comment:

SangRatoo said...

tapi eryn tetap syomeiii.. muah kat pp die..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails