Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, September 2, 2010

mood happy :-)





salam semua,

Aduii..tak leh nak gambarkan betapa happynyer saya sekarang nih sbb next week friday dah RAYA!!Saya happy sebb first time dapat jalan jauh ke kampung suami di Muor Johor berhari raya.yelah,last year saya still dlm pantang bersalinkan mucuk saya nih.Bayangkan sejak saya kawen akhir tahun 2008,saya tak penah jln2 jauh,i mean balik kampong hubby ker,vacation ker..sedih tau.honeymoon pun elek.nangis lagik tsk tsk..disebabkan kekangan keje hubby yg melambak so time tuh udoh lariksss.sampaikan pas jer saya deliver,hubby kena gi keje balik sbb ada benda penting perlu disiapkan eventhough dia dh dpt cuti 3 hari paternity leave.dah ler tgh sakit2 takder tenaga,so kita perlukan someone which is hubby bagi support dan companion.sedih nyer bila ingat semua tuh.takpe2,itu pengorbanan namanya.tapi alhamdulillah ianya 'berbaloi2'.Syukur sgt2 raya tahun nih dah bertiga.adakah tahun depan berempat pulak??huhuhu..ya ampun,tunggu si kecik saya nih dah 3 tahun dan paham bahasa baru leh proceed utk yg seterusnya.
Dan oh yer...another thing yg wat saya happy + terharu is that my baby is growing up!she will turns to 1 this coming sunday.she's a big baby now.dah pandai berlari kejar2 org sambil molot mengomel2 cam org besar.suka tiru apa org cakap.cuma sekrg nih nak practicekan dia utk salam dan cium tangan.bab ni adalah harusssss dan wajibbbbbb yer tuan2 lebih2 lagi bila time nak raya nih.:p
next year lagi best bagi saya sebb dah leh duduk rumah sendirik.insyaallah.tgh tunggu kunci jer nih..leh lah merasa masak utk hubby dan anak tersayang.almaklumlah sekrg sume mama masak.balik keje jer takyah pikir makan.pegi dapur tinggg...dah ada makanan fresh dari ladang.ni namanya menantu pemalas.bukan per,kalau saya tolong sama,sape yg nak jagakan bucuk saya yg dh ligat jalan tuh.(alasan )...layanlah gambor bucuk saya dari lahir sampai dh pandai jalan kat bawah ni ek.




From newborn





2 months (dh pandai tgk camera):p






5 months (dh pandai meniarap).my daughter tak merangkak ok.berguling jer kejenyer.






naik walker.tak hengat bape bulan lor..





pandai duduk sendiri.





pandai jalan.gambar dia jalan betul2 tak dapat nak amek sebb dia jln bukan main laju.mcm berlari.hehe



Akhir kata,Selamat menyambut HARI RAYA AIDILFITRI dari saya sekeluarga.maaf zahir dan batin kepada kawan2 semua.Luv u ollss jah..(dah terkena penangan cik ena gebuss..skang sume org dipanggil jah).:P






2 comments:

Scha406 said...

selamat hr raya, maaf zahir n batin...

SangRatoo said...

ieeee..gewamnyee eryn ni..cam nak cop wat menantu plak..HEHEHE..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails