Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, December 27, 2010

eryn & shopping

i'm bacckkk u ollsss!wah,mcm lama jer menghilang ek.hehe..bukan per,saya lupa nak cakap yg saya dh dpt kunci rumahku syurgaku..alhamdulillah,akhirnye setelah hampir 2 tahun menanti nak duk umah sendiri,dah nak tercapai.tapi we olls tak pindah sekarang sbbnya adalah.hehehe..Esok saya bakal bercuti (satu hari jer) sbb nak settlekan hal rumah.dgn fening pikir fulus sentiasa keluar tapi tak masuk2...apakah...biasalah kan,baru nak masuk rumah mmg byk nak pakai duit ate sebelom ni goyang pinggul jer kat umah mertua.sekarang hambik ko,ahaks..tapi even byk kena kuar duit (sbb bkn duit saya) saya amat happy dan bahagia sesangat.dlm kepala dh fikir mcm2,nak wat itu ini,begitu,begini.Hari sabtu  saya,hubby dan eryn gi shopping di houz depot.tujuan utama nak survey door lock dan beberapa brg lain.Not bad gak harga kat sini.ada certain brg dia mmg murah dari kedai luar.tak caya,gi lah terjah.hari ni entry bergambar jer.saje nak bagi tgk gambar eryn naik trolley sbb nakal sgt tak reti duk diam.hahaaha..kejamnyer aku..Hari ahad lak gi bawak dia jenjalan kat OU.kesian dia,hari2 ambik dia lewat sbb tuntutan kerja hubby yg menggunung lebih2 lagi time hujung bulan ni.













































































6 comments:

Scha406 said...

alohh tomeii nyer...

SangRatoo said...

meh sney untie geget eryn meh..meh :P ieee gerammm~

wardah @ fie shah said...

seronok la eryn kat rumah baru ye. housewarming jemput tau. hahaha

ct shah said...

sha:tq auntie.malu shayer..hehe

Mama Aaron: jgnlah gigit shaye.akit tau.:p

Mama Kakal:Alhamdulillah.mmg rasa terujer giler nih.but byk nak kena buat.insyaallah kalau kite ada budget wat housewarming,nnti kita pasti jemput.(sambil senyum)...:-)

Azian Elias said...

Salam kenal,

bestnya masuk rumah baru.. Macam 2 nak beli utk rumah baru kan..

ct shah said...

yan:salam kenal juga.hmm..mmg best..tapi fulusnyer pun besssttt jugekkk..thanks 4 drop by here & be my follower.hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails