Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, February 10, 2011

wtfff????

salam semua..

korang penah nampak tak lelaki muka sebijik cam pompuan dlm dunia ni??kalah pompuan dia punya cantik.sampai sekarang aku tak cayerr dgn apa yg aku nampak..demnnn..tercabar keperempuananku..:p

















mamat ni nama dia kiyoshi sakurazuka.dia adalah the most beautiful man in the world.cute gilerr kann??

sumber dari sini





Kat bawah ni  satu lagi model lelaki yg macam perempuan.Nama beliau ialah Andrej Pejic dan beliau seorang model Serbia kelahiran Bosnia dan kini menetap di Australia.



tu yg kaki licin giler yg tak tahan aku tgk tuh..gile kalah kaki pompuan!pompuan pun ada bulu walau pun tak banyak cam lelaki dow!argghh..tensennyer tengok!!

sumber dari obifiend blog.

1 comment:

wahida said...

perghhhh...jambu tol yg first tu...kalau aku lelaki, sure aku ngorat punya...hahaha!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails