Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, October 6, 2011

good luck iwan!

Assalam semua..

Hari ni start keje balik pas semalam EL disebabkan hubby kena demam panas kerana tonsil yg membengkak kat tekaknya.Haruslah saya sebagai isteri mithali (eceh) mengambil cuti kecemasan untuk menjaga beliau dirumah bersama anak dan adik perempuan yg tengah carik keje kat umah.
berbalik pada tajuk diatas,pasti korg pun tertanya2 siapa dia iwan tuh kan?kan?..huhu...iwan adalah adik hubby saya yg paling bongsu merangkap adik ipar saya jugaklah kenn.dia ni baru berumur 20 tahun dan sekrg tgh melanjutkan pelajaran di mesir ambik medic.bakal doktor ni.hehehe..dia gi belajar sana selama 7 tahun kalau tak silap saya.best betul org yg belajar tinggi2 ni ek.saya ni takat ambik diploma tapi tak sampai 2 semester dah tak de sambung dah.long story.ok,jom layan piccas.masa ni mmg menguji tahap kesabaran dan keimanan saya sebagai seorg ibu kepada anak kecil.mana taknya,kitorg tunggu kat KLIA tu selama 6 jam sebelum Iwan kena check-in .( kitorg sampai pukul 2pm) suppose check in pukul 5.30pm tapi kena drag check-in pukul 8pm disebabkan masalah teknikal pihak pengurusan pelajar2 medic ni.huh..memg rasa cam nak maki jer diorg tu.tak profesional langsung buat keje.


  kiri maklong dan mama.mama ada 2 org adik beradik.:-)


 mama dan anak kesayangan.:p


 ni masa kat food court mengisi perut.ater lama sgt menunggu nak check in.


 tulis jgn tak tulis.


 tok pa yg rajin melayan kerenah 3 org cucu kesayangan ni.:p




good luck iwan.semoga balik membawa kejayaan dan dapat membanggakan mama dan papa yg banyak berkorban untukmu.


p/s:tak sabar nak balik umah mama,nak tgk baby khalesya yg cute tu.

4 comments:

Anum said...

good luck

NM02 said...

take care nun disane

azieazah said...

Senyuman seorang bakal doktor. All the best!

wahida said...

take care iwan!! gud luck!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails