Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, June 14, 2013

sabun susu beras...berkesan ker??

Assalamualaikum..


Hari ni gigi geraham bongsu saya sakitttt sgtt.adui,mesti ada makanan tersekat kat situ.tak suka taw.
Kang kalau tak baik ni,saya kena gi klinik gigi lah gamaknyer,cuci ngn wat scaling lagi.
mencik sebab saya tak suka jumpa doktor gigi,ai is serammm..ngee..mcm budak2 nak seram bagai hai.
ahhh,mmg aku tak suka pon.

berbalik ke pangkal jalan,
ni nak citer..

Lunch tadi gi mamam ngn hubby jap kat gerai IKAN BAKAR Jln Kuching (not far from home).
ater ari ni lunch break panjannggg sket kan,hari jumaat.hehehe..

so pas melantak,kitorg pon gi lah bayar kat kaunter.

dan aku pon terpandanglah kat atas kaunter tu ada bakul letak sabun susu beras.
dia punya pack 3 seploh hengget.

Well,disebabkan rege nyer yg tak mahal tu,aku pon rembat ler satu pack.ada isi 3 ketol sabun

Balik ni nak try cuci.Kalo agak2 pedih2 sket muka tu,alamat ke tong sampah ler jawabnya.(harap2 takdelah kena cenggitu ek)..ngeee..

Korang penah try tak?best ker??

sori gambor cam nampak terbalik.pepandailah korg telengkan kepala tu ek..:P 




ni kat belakang.Keluaran K BROTHERS (from thailand,sawadikapp)..


sekian...

1 comment:

Unknown said...

Salam, sy follow blog sis n sis follow blog sy yer...jemput masuk ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com untuk mendapatkan special price untuk produk Shaklee. TQ for your support.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails