Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, November 28, 2010

bday mama

last sat,we olls wat makan2 @ barbecue sempena my MIL bday.mmg heaven the food!ada sotong,kepak ayam,kambing,meehon etc.bakar dari petang sampai isyak baru selesai.hadoii..tapi mmg meriah.let's check it out bebeh!

















the bday mama
















the cake..indulgence..yummy!

















my SIL


















my niece & nephew


















can u guess what is this??

















variety of foods!wallaweh!!




jom tgk aksi kemesraan cousins nih.:p
















this is sara & eryn
























































































dah pandai bergaya.cepat jer besar budak ni.















rajin nak membaca
















cubaan meniru kerja mama..ada talent nih..huhu..




ohh..last night tetibe jer eryn demam,mungkin demam nak tumbuh gigi lagik.skrg dia dh ada 13btg gigi!tu yg keje asyik nak gigit bahu mama jer..adoii..

6 comments:

..::SangRatoo::.. said...

gigit lagi..gigit lagi..hehehe..selagi tak tumbuh semua..mmg itula kerja baby² ni agaknye..heheh

wardah said...

hepi besday to MIL cik mariam. hehe. woh dah banyak ye gigi eryn tumbuh. good girl!

sha a.s said...

comeyynyer lahaiii....

ct shah said...

mama aron:mmg tu jelah keje dia lately.kite nak kena ganti bahu besilah kalau mcm ni.baru2 ni pun tgk air liur dia meleleh2,mama kata nak tumbuh gigi lagi.mmg terkejut tgk,terutamanya tang gigi geraham.besor bebenor..hehe..

ct shah said...

wardah:tu lah,kitorg pun mmg tak sangka sgt.gigi geraham dia atas bawah tumbuh serentak!

ct shah said...

sha:erk..tq..tq..sume budak adalah comey..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails