Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, December 10, 2010

My Header Contest

oh nehin..nehin..keje saya hari nih asyik kena jawab tag dari cik jamrah kita.Oklah,aku sahut cabaran yg ke-2 nih.that's the way ahaks ahaks..i like it...


ok,Cik Rieyana,saya pun saje menempelkan diri menyahut cabaran awak. Dan syarat2 awak saya dh ikut (dah follow ur blog)..




Ni sajer header saya yg mampu saya pertaruhkan sbb tak reti nak wat yg gojes2 dan fancy2 bagai.Saya suka header gambar saya dan anak saya ni sbb saya nak ingat moment2 dia kena cukur jambul dan berpeluang diraikan bagai puteri sehari.ekeke..


ok ,i nak tag:-






p/s:ok,jamrah.aku dah langsaikan tag yg ko suh aku buat nih.puas ati???hahahahhaa....ko kalau menang,sila kongsi sama aku sket okie.kalau tak,aku sentap!

2 comments:

ct shah said...
This comment has been removed by the author.
ynn said...

cute nyer baby...mcm nak gigit jew...ahaks...thanks ya juin contest yana good luck...;d

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails