Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, April 29, 2010

pembetulan kisah allahyarham Qaid Ahmadinejad





salam jumaat..
adeeii..saya sgt risau skrg nih.saya pernah forwardkan kisah Allahyarham adik Qaid Ahmadinejad kat kengkawan rapat saya.tapi ntah apa silapnya hanya kerana saya terlupa nak note kat situ yg kisah tu saya just forwardkan dari blog http://mulancomey.blogspot.com saya terima a lot of feedback yg mengucapkan takziah kat saya sbb telah kehilangan Qaid.padahal kalau mereka baca betul2,watak ibu dlm tu adalah JIE bukan Mariam or what so ever.saya amat takut sbb as you all know that i already have a daughter nearly 8 months.yelah,bak kata org tua2 kalau benda yg buruk ke @ yg baik selalu org sebut2 44 kali takut jadi kenyataan.saya tak boleh nak sekat penyebaran e-mail 'kisah ibu' nih (eventhough saya tau mesti dh spread satu malaysia@dunia,kalau yg ada kawan kat overseas kan), but saya hanya berdoa dan berharap dijauhkan semua itu dari saya. kadang2 saya terfikir mungkin kerana saya tidak meminta izin dulu dari tuan empunya badan menyebabkannya jadi begini.tapi serius saya cakap yg time tuh mmg tak fikir apa2 pun sbb terlalu sedih baca dan terus forwardkan kat kawan2.kepada kak jie,saya nak minta maaf sgt2 sbb forwardkan kisah kak jie pada kawan saya without permission.bukan apa,just nak share pengalaman sedih kak jie dan diambil iktibar utk semua.
sekian,salam





1 comment:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

salam pn mariam. saya pun sebenarnya tak meneliti nama watak dalam cerita itu. apa yang penting adalah penyampaian dan isi cerita. pertama kali terima kasih kerana mengfwdkan cerita yang sangat menginsafkan dan bisa mencairkan hati seorang insan. kedua, insya allah, banyakkan doa dan jika diteliti, orang ucapkan takziah dengan maksud jika pn mariam adalah ibu kepada qaid. hakikatnya bukan demikian, jadi, usah khuatir tentang ajal atau taqdir yang Allah tetapkan pada setiap manusia. Sebutlah berbuih mulut pun, insya allah dengan izinNya, tak akan jadi apa2. Masya allah dan tahniah atas anak pn yang saaangat kiut!

wassalam.

abu waseem n naseem,
makkah almukarramah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails