Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, September 12, 2011

salam eidul fitri

Assalam semua,


Lama nak update pasal raya kami sekeluarga tapi x berkesempatan sbb asyik luper jer nak bawak thumb drive.hehehe..
this year,kami beraya di rumah my mom dulu.then raya kedua pagi terus shoot ke muor,johor beraya di kampung sebelah hubby.
Pagi raya kami pergi ziarah wakaf yg menempatkan jasad arwah abah di meru.terasa lain bila abah dah takde sebab dah tak dapat cium tangan abah.semoga roh abah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.amin.
ok,jom layanzz jer gambar sblum jadi kulapuk.:-)




 macam biasa,gambar empunya blog enterprem dulu.muka masing2 masa ni berpeluh2 sbb cuaca agak panas.habis mekap aku.huhu


 ni jelah gambar salam peluk mohon maaf kat mak yg saya ada.ko bertuah mail.


 ni gambar family besar sebelah saya.yg takde hanya kakak saya thalia sbb tahun ni dia beraya sebelah mertua di melaka dulu.jgn jeles thalia.huhu


 ni hanya adik beradik saya dan mak.masa ni mak dah mula menunjukkan tanda tidak sihat.:-(


 yg ni masa kat muor.eryn suka naik buaian ngn abang khai.


ni family sebelah suami.


dah tu jer.gambar lain byk yg tak jadi.kamera slr kena kotoran.sensitip betul lah hai.
Dan bukan itu sajer,saya telah mendapat perkhabaran yg tak best dimana mak kesayangan saya telah dikejarkan ke wad kecemasan pada hari raya ke-4 sbb kencing manis terlalu tinggi,batuk yg teruk dan paru2 berair.tapi oleh kerana wad penuh,mak terpaksa balik rumah saya berehat dan hanya diberikan ubat.tapi sekali lagi mak dikejarkan ke unit kecemasan sbb asyik muntah2 dan tak mahu makan langsung.asyik baring jer.jadi kami pun pakat minta rayuan pihak hospital supaya mak ditempatkan di wad.alhamdulillah,mungkin rezeki mak,ada kekosongan katil di hospital selayang.sekarang mak masih di wad.dia admitted sejak hari sabtu malam.dan menurut adik saya yg jaga mak,dia dah tak batuk2 lagi.cuma masih tak boleh masuk apa2 makanan sbb asyik muntah.tapi mak dah boleh bercakap dgn kami walaupun masih penat.tsk..tsk..
Ya allah,Kau panjangkanlah umur ibuku yg telah membesarkan kami 8 beradik dengan tulang 4 keratnya,Kau berilah nikmat kesihatan kepadanya dan semoga kami semua dapat berbakti kepadanya selagi hayatnya masih ada.Amin..


p/s:pas ni entry birthday eryn akan menyusul.jeng jeng jeng..

1 comment:

NM02 said...

teruskan berdoa lepas tiap kali solat. insyaAllah, Allah perkenankan doa2 dari anak yang soleh dan solehah..

moga mak kau cepat baik ye.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails