Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, February 6, 2011

eryn suke tomato

haha..susah wey nak tgk budak kecik suka buah tomato yg masam tuh.Tapi si eryn kemain lagi suke makan (kena potong kecik2 dulu).Aku pun 'hantu' tomato.agaknyer eryn ni inherited drp aku tak?hehe..ko bagilah bape bijik pon,confem dia habiskan punyalah.so mmg stock kat umah mama ada banyaaaaakkk buah itu dlm peti ais.nnti dh pindah masuk umah sendiri pon kena wat stock tomato byk2.Ko tak caye,tgk aksi2 ini.:p











siap leh sengih2 lagi dpt mamam tomato ek..hehe.





ko tgk..kusyuk tak kusyuk tuh..


pas mamam,bawak dia keluar main ball.suka dapat keluar,senyum pun dh macam kerang busuk dah.:p


my baby..

4 comments:

wahida said...

weh, bestnya anak ko suka makan tomato, kalau anak2 aku, sikit punya susah nak makan sayur...mesti kulit si erin ni nnt bersih dan halus gitu...

ct shah said...

wahida:hahahha..aku pun tak sangka yg eryn mmg penggemar tegar tomato.sampai nak abislah stock tomato kat umah tu.sayur lain dia mmg tak usik.tapi kalau buah semua dia leh telan cth cam limau,anggur,epal hijau,buah lai etc.dia ikut aku punya perangai weh.

azieazah said...

Hmm bagus dia suka makan tomato. Nanti kulit cerah (tapi kalu ikut kulit mak dia memang mesti ler melepak), dan tomato baik utk mata, kan?

comelllll....!

Makan Sakan-Sakan: Aku Puas Hati Benda Lain...

wardah said...

no wonder auntie fie tgk muka eryn gebus dan mulus gitew. suke makan tomato rupenye. hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails