Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

berudu oh berudu...





assalam semua..
korang suka main berudu tak time korang kecik2 dulu??aku sukee jer main..sebb dia cam comei dan kecik2.time zaman budak hingusan dulu aku suke main kat parit lebih2 lagi time pas hujan.banyak berudu boleh ditangkap woo.bila kena kat kaki,cam geli2 sedap.tapi skrg susah mau tgk berudu.mungkin kat kampung2 banyak kut.
korang nak tau tak muka sang berudu live cane???

JENG
*
*
*
JENG
*
*
*
JENG
*
*
*

cak!cak!cekecak!cak!cak!

hahaha..geli kan??korg jgn bayangkan muka sperm plak ek.nakal tau!




ehsan dari mediamalaya

4 comments:

NM02 said...

tau dah...

ct shah said...

kak ena:ala,kak ena dh tau ker?saya baru tau nih.hehehe.comei kan??

sha a.s said...

ngeri! sgt x comel la mereka itu.....

..::SangRatoo::.. said...

ieeeeeee.......siannye muka die..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails