Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 14, 2011

keakraban eryn & lara




 suka sgt tgk telatah dua2 anak dara ni.dan model dibelakang itu adalah kakak aku thalia.she's 4 months pregnant.


dan ini budak mmg suka ngn radio.nak jadi deejay ke nak?:p

25 comments:

sha a.s said...

betul la mcm twins psl gelak pn seghuperr je muka nye... :)

cute!

ieda said...

cumeinyaaaaaaaaa erin .. aah mcm twins lak :)

..::SangRatoo::.. said...

hehehe..Lara gelak sama mcm eryn kat header tu..sama :)

ZSqueenbee said...

eryn n lara sgt cute..comei sgguh..twin sista..

meh cni kt aunty nk geget..

wardah said...

hahaha eryn suka pakai tudung ke? comellsss la mereka berdua ni..

chichi said...

kalau mcm tu erin kene tambah adik jugak la..ahaksss

rATu kEBaYA said...

comei dah dua orang ni

kakak tu pun cantik jugak..

ct shah said...

sha;hahaha,mcm twins ker?tak perasan laks.tapi dia gelak mmg sama cam eryn.mata dah tak nampak kalau gelak.:-)

ct shah said...

kak ieda:hehe..tq kak.twins cousin.:-)

ct shah said...

sangratoo:haah..baru saya perasan sama.budak2 mmg happy memanjang.

ct shah said...

zsqueenbee:tq mama to be.jgnlah geget eyin.saya dah byk kali kena geget ngn ayah & mama.dah lebam2 badan saya nih.huhu..

ct shah said...

wardah:haah,eryn mmg suka pakai tudung.tudung tu saya ikatkan jer kat kepala dia.tapi dia leh tahan satu hari tak tanggal tudung tu tau.:-)

ct shah said...

chichi:aku tunggu anak hang kuar dulu.baru tahun depan aku gigih nak dptkan 2 org sekaligus.muahahahha..

ct shah said...

ratu kebaya:tq cik ratu kebaya.:-)

NM02 said...

penganti fafau kot satu hari nnt ni... hehehe

ct shah said...

nm02:kak ena,kalau dpt jadi pengganti fafau,saya nak dia berganding ngn pakcik faizal ismail.tak kesahlah walau dia dh jadi atok pun.:p

Cik Ina Do do Cheng said...

anak ngan mak sama comel. kecik lagi nak jadi deejay ye.babab kang.

ct shah said...

cik ina do do cheng:babab jgn tak babab.ngeee..

Anum said...

sama comel, mak dan anak, adik dan kakak
hehehhhee

ct shah said...

anum:hehehehe..:-)

bujal X said...

dua2 pandai posing~he~~

wahida said...

kalau anak ko nak jadi penyanyi ko bagi tak?

ct shah said...

bujal x:hehehe..

wahida:xnaklah.aku nak dia jadi ustazah.kuikuikuikui...

MrS. F!zA said...

salam kenal..

alahi 2,2 comel..msg2 ada kelebihan sendiri..hikhik

ct shah said...

mrs fiza:salam kenal jugak.
tq..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails