Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 14, 2011

keakraban eryn & lara




 suka sgt tgk telatah dua2 anak dara ni.dan model dibelakang itu adalah kakak aku thalia.she's 4 months pregnant.


dan ini budak mmg suka ngn radio.nak jadi deejay ke nak?:p

25 comments:

Scha406 said...

betul la mcm twins psl gelak pn seghuperr je muka nye... :)

cute!

kurus said...

cumeinyaaaaaaaaa erin .. aah mcm twins lak :)

SangRatoo said...

hehehe..Lara gelak sama mcm eryn kat header tu..sama :)

ZSqueenbee said...

eryn n lara sgt cute..comei sgguh..twin sista..

meh cni kt aunty nk geget..

wardah @ fie shah said...

hahaha eryn suka pakai tudung ke? comellsss la mereka berdua ni..

chichi said...

kalau mcm tu erin kene tambah adik jugak la..ahaksss

matahati-aishahazhar said...

comei dah dua orang ni

kakak tu pun cantik jugak..

ct shah said...

sha;hahaha,mcm twins ker?tak perasan laks.tapi dia gelak mmg sama cam eryn.mata dah tak nampak kalau gelak.:-)

ct shah said...

kak ieda:hehe..tq kak.twins cousin.:-)

ct shah said...

sangratoo:haah..baru saya perasan sama.budak2 mmg happy memanjang.

ct shah said...

zsqueenbee:tq mama to be.jgnlah geget eyin.saya dah byk kali kena geget ngn ayah & mama.dah lebam2 badan saya nih.huhu..

ct shah said...

wardah:haah,eryn mmg suka pakai tudung.tudung tu saya ikatkan jer kat kepala dia.tapi dia leh tahan satu hari tak tanggal tudung tu tau.:-)

ct shah said...

chichi:aku tunggu anak hang kuar dulu.baru tahun depan aku gigih nak dptkan 2 org sekaligus.muahahahha..

ct shah said...

ratu kebaya:tq cik ratu kebaya.:-)

NM02 said...

penganti fafau kot satu hari nnt ni... hehehe

ct shah said...

nm02:kak ena,kalau dpt jadi pengganti fafau,saya nak dia berganding ngn pakcik faizal ismail.tak kesahlah walau dia dh jadi atok pun.:p

ina mail said...

anak ngan mak sama comel. kecik lagi nak jadi deejay ye.babab kang.

ct shah said...

cik ina do do cheng:babab jgn tak babab.ngeee..

Anum said...

sama comel, mak dan anak, adik dan kakak
hehehhhee

ct shah said...

anum:hehehehe..:-)

bujal X said...

dua2 pandai posing~he~~

wahida said...

kalau anak ko nak jadi penyanyi ko bagi tak?

ct shah said...

bujal x:hehehe..

wahida:xnaklah.aku nak dia jadi ustazah.kuikuikuikui...

Unknown said...

salam kenal..

alahi 2,2 comel..msg2 ada kelebihan sendiri..hikhik

ct shah said...

mrs fiza:salam kenal jugak.
tq..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails