Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, August 15, 2013

Wardrobe baru Eryn dan Anne

Assalamualaikum


hoh hambek!

sekali 2 entry aku kasi ari ni.:P

Semalam my hubby cuti.dia beli sekali wardrobe Eryn dan Anne sebab saya dah bising2 ngn dia yg wardrobe kitorg dah tak muat nak letak baju bajan diorg.Actually bukan tak muat sgt pun,ngengada jer lebih.

hubby beli wardrobe 3 pintu.jadilah.

nak tgk ker???





















 ni lah dia wardorbe nyer.sorang dapat 1


 besar gak lah.mmg banyak baju leh muat dlm tu.:-)


budak happy dpt wardrobe sendiri.untunglah kamu nak.


bilik dh super sempit.huhuhu..

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

ieda immi said...

cantik .. putih ? huuhu akk x akan ambil putih kalau utk anak2 sbb dia akan ada warna nanti ekeke ;)

Kakzakie said...

Puas hati dapat besar macam ini. Terus penuh ruang dinding bilik ye:)

wahida said...

mak aiiiii, besarnya wardrobe anak2 ko noks...

Sue-Rya Qistina said...

fuhhh..besar wardrobe tu..mmg bole letak bnyk ni..hihi

Cik Puan Rara said...

wow besarnya.best lah xyah pk pasal almari anak dh kan.

Umi Qi said...

Simple dan cantik wardrobe...putih mmg semua kaler dinding masuk...hebat baby yeyyy

saya tak tipu!!nina the mummy said...

Besarnye lemari....ni mesti mama tumpang sekaki....kan......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails