Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, March 20, 2011

weekend agenda..

assalamualaikum semua..

best giler dpt spent time tido rumah sendiri.tambahan lagi my mum & adik beradik sume tido kat umah saya.
ok,weekend baru2 ni kena hadiri 2 buah rumah org kawen.satu kat kuala selangor (cousin kawen),satu lagi kat bukit jelutong.tapi yg kat bukit jelutong tak sempat nak pegi sebb masa dah suntuk.dah ler kena meredah jam nak ke kuala selangor mungkin sbb hujan lebat seharian suntuk,pastu dgn nak prepare family nak datang rumah lagi.;tak mau nak ckp byk,layan je gambar..





inilah cousin saya.kami sebaya.nama dia norsaadah dan hubby dia ni nama dia jefri @jep.dia ni satu kelas ngn saya masa kitorg  form 3 dulu.klakar,what a small world.:p




 ni lagi satu saya terkejut.pengapit pengantin lelaki itu (yg pakai spec hitam kunun2 kacak) tu pun ex classmate saya dulu masa form 3.nama dia aswad @ nama glemer dia lalat.tak tau nape tetibe jadi lalat.wallahualam..hehe.



seperti biasalah,diva2 (kunun) ni kalau berjumpa  mmg aktiviti wajib adalah posing.tapi apesal saya tgk tudung saya cam lain mcm @ peliks sket.biasalh anak bila dh aktif,tudung jadi herot birot jadinyer.


lara,thalia & eira .


my mum.jgn terkejut tgk dia pakai spec hitam .ni sbb mata mak silau tak leh kena cahaya akibat  kesan dari penyakit kencing manis.mak masa ni nangis tgk pengantin sbb teringatkan arwah adik dia (mak andak)  iaitu mak pengantin yg pulang ke rahmatullah 2 tahun lepas.


cousin saya ni anak yatim piatu dan ada 3 org adik beradik sahaja.pas tgk diorg bersanding,terus zasss pulang ke kl (rumah).
ok,itu sajer..


p/s:mintak2 ler impian saya utk duduk rumah sendiri sepenuhnya tercapai.amin

5 comments:

ZSqueenbee said...

hihihi..tudung herot berot..comel je ayat tu..baby tarik jew bg mumy rimas ckit..cntiknyeee gadis bertung pink tu..adik awk kew??xsilap 'lara' ye nme die..hihi sye tgk kt caption gmbo awk tu..

ct shah said...

pia:itu kakak saya,nama dia thalia.nama anak dia yg lara aleesya.ye,dia mmg cantik.pandai pakai tudung shawl ala arab camtuh.:-)

ZSqueenbee said...

ooo kakak kew..chantekk kn die..kowank ni putih² je semuanya..CHANTEEKK!!

wahida said...

lalat? hahahaha!! klaka la nama mamat tu...

ct shah said...

pia:ala,awak lagi santek..gebu gituw..

wahida:mmg klakar jah!dulu dia mmg selalu jadi bahan lawak.sampai gaduh2lah.hahahahahha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails