Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, August 10, 2010




assalamualaikum...

saya,shahrul & Eryn ingin mengucapkan salam ramadhan kepada seluruh umat islam di dunia ini dan yg sudi membaca blog yg tak seberapa ni.yelah,kita sebagai umat islam tak sempurna.kalau ada yg salah silap saya,ampun maaf dipinta ( macam hari raya laks).raya tahun ni amat bermakna pada saya dengan kehadiran buah hati pengarang jantung saya Sofea Eryna.Tahun lepas time raya saya masih lagi dlm pantang.tengok jer org makan ketupat,lemang,kuih2 bagai.kecuq air liuq saya.Dengan MIL buat open house lagi.saya just makan ikan bawal masak halia ( makanan org pantang ok).mmg menguji jiwa raga sungguh.tahun nih nak beraya pueh hati dan makan puas2.nak collect duit raya.ooppss..ngeee...ok,got to go..













2 comments:

ZSqueenbee said...

Hye awak,
tankz tuk komen tu..sye xtau lak awk ade blog..kih kih..jom follow blog sye...chomellll gle eryn...dia ikut muke mama dia kn...hihii

ct shah said...

hai...hehe..ok,i folow.;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails