Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, August 25, 2010

Have you ever imagine baby animals in the womb?

hehe..entry kali ni asyik berkisarkan baby jer.nak wat camno..dah aku suka budak.apa2 yg berkenaan dgn kanak2 dan bayi aku sukeeeee...but this is different.what i'm gonna talk about is animal's babies.They're just like humans (baby) in the womb.Cuma tang uri @ placenta jer different sket.kalau bayi manusia cam bulat sket,tapi diorng ada mcm2 bentuk.itu yg specialnyer.Ok,these amazing embryonic animals photograph of dolphins,sharks,elephants,dogs and cats are from a new National Geographic documentary called "Extraordinary Animals In The Womb".The NG producer used a combination of 3-D ultrasound scans,computer graphic and tiny cameras to capture the process from conception to birth.so here we goes guys :-)



Baby Elephant





Baby Dolphin





Baby Puppy





Also Puppy






Baby Penguin




Cane lah omputih nih terer tgk sampai ke dlm 'rahim' menatang2 nih.tak kena sepak terajang ker?especially ngn mak gajah..:P.tapi itulah ajaibnyer kejadian tuhan yg tak pernah terjangkau dek akal kite.At least haiwan2 nih sayangkan anak.bukan macam segelintir manusia yg sanggup buang ,dera,bakar dan bunuh anak tuh.

p/s : semalam tgk berita,ada lagi kes buang bayi.tapi yg bezanya baby tu dah tinggal tulang sebab dah 3 bulan ditinggalkan baru dijumpai org ramai.semoga allah laknat manusia2 yg tak berhati perut tuh.Kepada anak2 yg terpilih,syurgalah tempat kalian yg abadi.amin.tsk tsk..emo la plak.







2 comments:

sha a.s said...

baby elephant tu sgt comell!

..::SangRatoo::.. said...

sob sob sob..takleh baca bab buang2 baby ni..sensitip diriku..bagai dirobek2..huhu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails