Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 22, 2010

tak sukeeee!!

buhsannyer!!ari ni dapat bendera merah.aduih!hampa harapan aku nak pose penuh tahun nih (alasan malas nak ganti...ptuii!).tapi takpe,dh lumrah kaum wanita kena period nak wat camno.tapi yg tak sukeeeee sekali adalah penyakit senggugut yg dtg time period.buduh tul.leh tak senggugut tu x dtg?pagi tadi terpaksa suh hubby urut kat pinggang sbb takleh nak tido.melampau tul.boleh lak tido malam tadi aku mimpi aku beranak kali yg ke-2.bila aku tersedar jer aku rasa sakit senggugut.suspens jer mimpi tuh sbb aku beranak sorang2,takde bidan sume.hehehe..sakit senggugut sampai mimpi beranak.apa kes???
kesimpulannye aku nak ckp yg AKU TAK SOKE PERIOD!!!Aduhai,bilakah penderitaan senggugut ni bakal berakhir??oh..









4 comments:

aSmiDar said...

mmg malas nk gnti..
tapi sedap xpayah pose rini..hehe

my-niezzareena said...

sakit tu utk hapuskan dosa2 kecil cik yam
terima la dengan redha ye
p makan roti atas meja aku tu
kapit ngan serunding daging... sedap wo!!!

ct shah said...

asmidar: mmg ler sodap xyah pose.tapi kita rasa bila dpt pose lagi best!

kak ena gebus: tu lah k.ena.saya takp penah2 kena senggugut time period,la ni tetibe jer kena.satu hari nih menahan sakit ala2 mild contraction sampai nak makan pun x lalu.:-(

SangRatoo said...

wuih..kalau tau time tak pose minggu lepas..sudah aku serang meja mama sherry..hehehe..mmg sedap time tak pose..tapi jadi tak sedap bila nak setat mula pose..aduyai..liatnyee..saba..saba :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails