Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, January 20, 2011

tolong!!komenga!!


tension betul nak booking ticket flight through internet nih.Al kisahnye saya satu family akan gi singapore for a holiday & attend wedding cousin this coming may.semalam dok nak booking ticket dlm 4-5 jam lebih tak berjaya jgk.hampeh betul.kitorg pegi dlm 9 org termasuk 1 child & 1 infant (my eryn).sekali time dh isi semua details2 tu,gi lah ke pick a seat,sakitnyer hati tgk nama Eryn takde dlm list!!*&^%$.Mana boleh si manja bucuk saya tu tinggal.alamat matilah eden ni hah.dah ler diorg bagi masa 9 minit jer utk isi.korang boleh ker isi utk 9 org punya details dlm masa 9 mins jer??ah,nyampah.susah benor lah hai.tu belom gi Paris ker ,London ker..(angan2)..Nak naik MAS ongkos tak cukup lagik.
Korang2 yg penah booking ticket through Air Asia tau tak cemane nak buat?i mean cara2 yg betul nak booking ticket tuh?mungkin cara saya booking tu tak betul kut almaklumlah first time nak naik flight.penatlah,dh naik kejung seluruh tangan ni taip.Kak Jah,Kak Jariah tolonglah kamek...help..help...

6 comments:

wahida said...

tang mana yg ko salah isi neh?

ct shah said...

wahida:aku tak taulah.aku isi mcm biasa.masukkan satu2 details family aku yg akn pergi termasuklah anak aku.yg aku pelik tu,bila aku dh selesai isi detail2 semua tu,aku pegilah click kat 'pick a seat',sekali nama anak aku sorg yg takde.ke diorg tak kasi infant (between 2years & below) pergi?byk kali aku buat,still appear benda yg sama.nak kol air asia,mahallah dia charge,rm1.90 seminit.!

NM02 said...

mmm... cuba mu minta bantuan kak jawahir. dia kaunter AA begerak. kahkahkah

ct shah said...

kak ena:ok,tak terpikir pulak saya.jap lagi saya kol.tq jah!

azieazah said...

Moga segala urusan dapat diselesaikan. Hati-hati jangan tersilap. Sorang kawan sekerja, tersilap tarikh, nak tukar kena bayar lebih RM300 denda. Pelik sungguh.

ct shah said...

azieazah:hah?betul ker kena pay another rm300 klu tersilap tarikh?cekik darah betul.dah ler smlm tgk total pegi utk 8 org (tak termasuk my daughter) dlm rm 1500 return flight ticket.yg paling mahal tu dia punya airport charges time balik.kata jer murah,penipu.lol.tapi terpaksa naik flight,sbb kalau nak drive,kete takleh masuk singapore dn kita kena serahkan driving license segala kat kastam diorg.:-(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails