Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 17, 2011

WW....

7 comments:

NM02 said...

kau sebenarnya nak letak gambar kau cioomm laki kau kan....


larikkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!

ct shah said...

nm02:kak ena,yg gambar tu p&c.kang ada yg tak tahan tengok kang.huhu.:p

ZSqueenbee said...

iye itu sebenarnye kak iena..letak jela gmbo tu jgn malu jgn segan..

awk,suke sgt nengok eryn tu haa..ble nk jmpe aunty ni..

ct shah said...

zsqueenbee:aunty pia,bila2 pun boleh jumpe.hehe..

wardah said...

mmmuaaahhh kat eryn juga :)..

chichi said...

mariam..anak kau tu mmg suka tangkap gamba mcm tu ke...ke kau paksa dia...hahahahah sian dia laaa...

ct shah said...

wardah:muahhhh...muaahh..sejuta kali kat auntie dan kakal.auch!nakal sudah..:p

chichi:wei,anak aku ni mmg suka sengih camtulah.dia ingat dia syomel bila wat camtuh.aku x penah paksa dia.no good tau.:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails