Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 31, 2011

WW-Muka Tak Rela :-)

14 comments:

NM02 said...

kenapa tu jah?

ct shah said...

nm02:kena paksa pakai telekung tu pasal muka camtu tuh.hehehe..

chichi said...

kau paksa dia semayang ke mariam....

ct shah said...

chichiz:haah.keji tak aku main paksa2?...ngeee.,.

Kakzakie said...

Alahai kesiannya dia kenapa nie? Mama paksa pakai tudung tu ye?....

sha a.s said...

kak limah versi comel dah..huhu

ct shah said...

kakzakie:haah.nasib dialah dpt mama keji macam saya ni.huhuhu...:p



sha:ni versi kak limah junior daaa..hehehe

wahida said...

ekekekek...klaka nok!!

ct shah said...

wahida:mmg klakar jah.tu sbb aku snap gambar.:p

Acik Erna said...

muka tak rela pun comel anak ct ni..acik suka tengok..

gedek! said...

Lama-lama sebati la tu...!

(uncle pon selalu kena paksa juga, tau! Lalala)

Hai!

ct shah said...

acik erna:mekasih acik.boleh tuju lagu?..tetibe..ngeee.


gedek:biasalah budak2.nak kena train dari awal.:-)
p/s:samalah ngn org tua (mak & bapak) budak ni.tapi kena diri sendiri yg paksa.:p

wardah said...

jhahaha sian lah Eryn..takpa biasakan ye..nnt dah besar sng..haha

ct shah said...

wardah:hahahaha..betul tu.:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails